Konference Střecha Speciál 2024
Během března a dubna 2024 proběhly tradiční vzdělávací konference Střecha Speciál. Tyto konference jsou určený pro zaměstnance 4 partnerských firem Střechy Speciál. Mají za cíl proškolit všechny kolegy v prodeji v prémiových produktech a novinkách na trhu našich partnerských dodavatelů. Vzhledem k menším skupinám je také prostor pro otázky a diskuzi.
Konference STŘECHA SPECIÁL v Darovanském dvoře
Ve dnech 20.-21. března uspořádala PRVNÍ CHODSKÁ první z řady konferencí Střechy Speciál v roce 2024. Akce proběhla v prostředí resortu Darovanského dvora a zapojilo se do ní přes 120 účastníků z řad zaměstnanců partnerských firem SSP a dodavatelů.
Během dvou dnů absolvovali zaměstnanci celkem 16 školení, která byla vedena našimi dodavateli. Pro větší efektivitu školení byli zaměstnanci rozděleni do malých skupin o maximálním počtu 14 lidí a každý den je čekalo osm školících stanovišť, která se nacházela v rámci celého areálu. I proto byli určeni vedoucí skupin, kteří měli možnost si stanoviště před oficiálním zahájením programu s organizátorem akce projít, aby byl zajištěn hladký průběh obou dnů. Zvláštní pozornost byla věnována našim novým členům týmů, kteří vytvořili samostatnou skupinu, a tak se mohli školitelé lépe zaměřit na jejich potřeby.
Součástí programu bylo i tradiční večerní posezení, které poskytlo účastníkům příležitost k neformálnímu setkání a výměně zkušeností. Tato kombinace odborných školení a společenských aktivit přispěla k celkově úspěšnému a hladkému průběhu akce.
Konference STŘECHA SPECIÁL na Naháči
I v letošním roce jsme se pro velký úspěch a oblíbenost jak na straně zaměstnanců, tak na straně dodavatelů rozhodli zorganizovat další ročník tradiční vzdělávací konference Střecha Speciál. Konference se letos opět konala v lety osvědčeném hotelu Akademie na Naháči.
Do řad zúčastněných dodavatelů jsme tentokrát přivítali výrobce asfaltových pásů – firmu Charvát.
Konference probíhala dva dny, během nichž měli obchodníci možnost detailně se seznámit s prémiovými produkty STŘECHY SPECIÁL a novinkami na letošní rok. Ověřený formát kruhového tréningu byl zachován, neboť nám umožňuje školit malé skupiny a zajistit tak interaktivitu přednášek a přímý kontakt s prezentujícími. Zachovali jsme také novinku z loňského roku, kterou byly prezentace šité na míru novým zaměstnancům a začínajícím obchodníkům. Díky těmto prezentacím se stejně jako v loňském roce seznámili se základní problematikou a argumentací k prodeji prémiových produktů STŘECHY SPECIÁL.
Děkujeme společnostem Bramac, Tondach, Lindab, Comax, Fakro, Dörken, Satjam, Charvát, HPI, Knauf Insulation, Puren, RUUKKI, Den Braven, HPM Tec, TOPWET a ITW za jejich účast a těšíme se na další ročníky.
Konference STŘECHA SPECIÁL ve Velkých Bílovicích
Ve dnech 24.-25. dubna probíhala již čtvrtá vzdělávací konference zaměstnanců společnosti Coleman pod hlavičkou sdružení Střecha Speciál. Téměř celý obchodní tým se sešel v krásném prostředí kongresového hotelu Akademie ve Velkých Bílovicích. Během dvou dnů si většina našich obchodníků prošla školením 16 zapojených dodavatelů. Před zahájením hlavní sezóny se jednotliví dodavatelé zaměřili na proškolení prodejních dovedností a argumentaci při prodeji jejich prémiových produktů. Došlo samozřejmě i na představení novinek pro letošní sezónu. V prvním dni to byly firmy: Bramac, Comax, Dörken, Fakro, HPI, Lindab, Satjam a Tondach. Druhý den pak firmy Den Braven, HPM TEC, Charvát, ITW, Knauf Insulation, Puren, Ruukki a TopWet. Školení probíhalo formou „kruhového tréningu“, kdy malé, max. 8 členné skupinky postupně navštěvovaly stanoviště jednotlivých dodavatelů. Většina při tomto způsobu školení oceňuje zejména přímý kontakt s přednášejícím, a tím pádem možnost okamžité reakce na školená témata a rovněž možnost si na výrobky sáhnout nebo si je přímo osobně vyzkoušet.
I v letošním roce jsme zůstali věrni formátu, který se osvědčil a který jsme zavedli již v loňském roce. Každý dodavatel měl připraveny dva typy prezentací. Jeden pro zkušené, seniorní obchodníky, které šly více do detailů a podrobností a více se věnovaly složitějším technickým detailům. Druhá verze prezentace byla naopak určena pro začínající a juniorní obchodníky. Tyto prezentace byly zaměřeny více na základní informace o výrobcích a výhody prémiových produktů oproti standardním.
Dlouhodobě se ukazuje, že zákazníci oceňují zejména zkušené obchodníky, kteří dokáží poradit a vyřešit problémy s materiály případně navrhnout různá alternativní řešení apod. Pevně věřím, že naši zákazníci ocení snahu zdokonalovat znalosti našich obchodníků, tak abychom byli nedílnou součástí vašeho podnikání.