Střechaři podpořili české paralympioniky na cestě ke zlatu

| Vyšlo v Střecha Speciál Revue 72

Proto pro ně několikrát do roka pořádáme různé akce a výlety. Na jaře přišla na řadu Madeira. Naši zákazníci se nečekaně stali fanoušky českého paralympijského týmu na mistrovství Evropy. Český tým si vysloužil devět medailí. Mezi nimi i jednu zlatou. Že by kvůli horlivé podpoře našich střechařů?

V dubnu jsme pro naše zákazníky připravili výlet na Madeiru. Zúčastnilo se jej tentokrát celkem třicet osob. Užili si nejen krásy této exotické destinace, ale také adrenalinové zážitky jako offroad, canyoning nebo paragliding. Program byl plný dobrodružství a společných zážitků, které přispěly k upevnění vztahů v neformálním prostředí.

Fanoušky znenadání

Během výletu se shodou okolností na Madeiře konal evropský šampionát v paraplavání, o kterém nikdo nevěděl. Chlapi ale neváhali a vyrazili naše české parasportovce povzbudit. Skupina třiceti stavařů přišla fandit přímo na bazén, udělali tam pořádný kotel, který nepochybně dovedl české parasportovce k tak velkému úspěchu. Tým si nakonec odvezl celkem 9 medailí, z toho 5 patří teprve šestnáctiletému Davidovi Kratochvílovi. Na zlatou zaplaval znak na 100 metrů.

David se později o povzbuzení 30 střechařů podělil Českému paralympijskému výboru. 

„Na ostrově byli na služební cestě a dozvěděli se, že tam zrovna probíhá naše ME. Sešli se s námi na hotelu a přišli fandit přímo na bazén. Tam nám udělali pořádný kotel, bylo to úplně super!“ 

radoval se mladík, který předčil svoje vlastní očekávání.

Práce a úspěch nejsou nejdůležitější

Společně strávený čas na Madeiře všem ukázal, jak je důležité se sem tam zastavit a vypnout. V dnešní uspěchané době, kdy se všichni honíme za termíny, prací a úkoly, často zapomínáme na to nejdůležitější – na sebe, své zdraví a na chvíle strávené se svou rodinou a blízkými.

Věříme, že takové zážitky jsou pro naše zákazníky největší odměnou za jejich tvrdou a poctivou práci. Podobné akce přispívají nejen k prohloubení vzájemných vztahů, ale i k lepšímu porozumění mezi námi a našimi zákazníky. Už teď se těšíme na další společné akce a výlety, které nám pomohou zpomalit, srovnat si priority a připomenout si, co je v životě opravdu důležité.